iiiiih

Och hur? Och var? Och när? Och var? Och varför är det så? Med vem? Du vet?
Det kan du väl förstå?
FAQ - Afasi & Filthy


EB Games idag. Berätta för chefen att jag åker till amerikat. Han tog det bra. Men jag vet inte riktigt vad vi kom fram till. Om jag måste sluta eller om jag får jobba kvar när jag återvänder.
Nu är allt nästan klappat och klart för resan. Det var igår bara en FEBRUARI månad kvar tills jag åker.
Oh my gosh... Bra dag på jobbet iallafall. Skitkul faktist. Börjar kännas okej. (:

Sofia mötte mig, enligt tradition, efter jobbet och vi åkte hem till mig.
Vi jobbade lite med låten... Snart är det på g... WHOA!
235:e plats är ju faktist reeespect!
Partyparty! Till vagnhärad snart, Patriks inflyttningsferre. (:
Så presenten är inslagen och kortet så ambitiöst skrivet.
Snart ringer Man the Bam och Johani, och då är det mot Sherwoodskogen! Hah!

Morgondagen blir nog spännande... (:

Vi hörs då!
x0x0 Jilly Billy

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 103
Sov hela natten på golvet brevid din säng.

ps. Sofia hälsar till ALLA läsare!
iiiiih
iiiiihhh...^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia du är så snygg så jag dör.

2006-11-18 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback