Happy New One dudes! (:

Vilka länder besökte du? California, USA - Reading, UK. Ränkas Finland även om man aldrig klev av båten?
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ja, fler vinster i Triss skulle ju inte skada. Annars så var det nog bra så.
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?  Oj... Det blev nog ett par iallafall. (: Vilken underbar sommar vi har haft! Men jag får bara välja ett datum... Jag var ju lite i Reno i början av Februari och det var häftigt och så men 21'a Juni vinner nog.
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Mina vänner.
Största misstaget? Haha inte ett enda! (:


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Oj jag vet inte, svårt... Men kanske Cute Is What We Aim For plattan och Justin Timberlakes skiva. I'm Yours - Jason Mraz får nog också vara med.
Har du förändrats mycket? Ganska mycket tror jag. Man växer efter varje erfarenhet, no?
Blev du kär i år? *hihi*
Favoritprogram på tv? Scrubs for president. Men nu mot slutet såhär så har jag upptäckt Dexter.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Man hatar inte. Det är fult. Men man behöver inte alltid tycka bäst om alla... Så, ja.
Bästa boken du läste i år? Vad hette den där boken jag läste... Ja! Milan Kuderas Identity.
Något du önskade dig och fick? I love lamp!
Något du önskade dig men inte fick? Bilen... >:/
Årets bästa film? Knocked up vs Superbad
Ett uttryck du missbrukat 2007: "Välkommen till felanmälan!"
Något som du irriterat dig på under året? Moderater och feminister.
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag satt hemma med mamma och kollade på tv. Men helgen efter firades med tårta och sprrrit.
De bästa nya människorna du träffade? Sofias Oscar och Ackes Oscar och hela Ackes familj! Tessi! Träffade aldrig Josse men hon hade säkert hamnat här!  Ida med! Många snygga människor! (;
Vad fick dig att må bra? Familjen, vännerna, darling, alla överraskningar och resor.
Favorit månad?  Augusti <3
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, fler vinster i Triss skulle ju inte skada. Annars så var det nog bra så. (:


TACK alla för ett helt underbart år som varit!
Det har varit en ära att få dela alla stunder med er. Nu visar vi dom vad vi går för! (:
GOTT NYTT ÅR FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Becks

Inget enda misstag tss eller hur ;-) Gott nytt år på dig med gumman!

2007-12-31 @ 16:21:21
Postat av: Anonym

Happy new one girl :)

2007-12-31 @ 17:34:33
Postat av: Cat

Gott nytt ååååår!!!!!
Bakis? Ptjaaaaa!
Tack som fan för allt! Du är bäst och jag med och vi är bäst tillsammans!
Glöm inte pakten! Den som klipper sej är en våldtäktsman! Under tuttarna, man! Jiiiflar!
Jag har förresten på mej min nya fina rosa tisha och den sitter som en tisha ska!
E-e-e! XXX

Postat av: Acke

Gott nytt år i efterskott älskling! 21 juni var ett helt ok datum... Tror du glömde en viss Plain Withe T´s-låt på din lista? Nästa år ska det bli fler Trissvinster, det lovar jag (det lär ju knappast bli färre i alla fall!)

2008-01-03 @ 14:21:40
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Jilly B

Det är inte 2007 som Plain White T's låten får mig att tänka på...

2008-01-03 @ 20:24:09
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback