Lördag 22/12 - 2007

Av någon anledning vill mina bilder inte turn and stay turned just nu...
Jag är ledsen för det.



Lördag 22/12 - 2007 

120815-151

Skärholmen med Bamme, Tessi och Dennis. Satte mig i tomtens knä och önskade mig fina saker.
Och så köpte jag mig en ny sjal!




Mellanlandade hemma och sen vidare till Bams. Ölspel och Texas Hold'em.




Och så spelade vi lite Wii. 




Dennis vann på allt...




Johan posar lite snett strax innan vi hoppar in i taxin till CP.




Svagt minne... Men det var säkert kul.




Oh look, en Johan!




And a Fredrik!




Timmy och jag! SKÅL!


Idag umgicks jag med familjen, handlade det sista och drog mig till Johan.
Spelade gitarr myste, kollade på TV och munchade... (:

God Jul mina vänner! 
Ni är dom bästa som finns och lucky me som får kramas med er! 
Mackan, Ida and Dave - Thanks for the Christmascards! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

skål!

2007-12-24 @ 10:06:20
Postat av: Bus

God Jul och gott nytt år... Puss och kram!

Postat av: Acke

Ser ut som en toppenkväll, synd att man inte var med. Men det kommer fler kvällar och äventyr. GOD JUL!

2007-12-24 @ 22:09:23
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Ida

fick du dina önskeklappar?
stor skål hjärtat!

2007-12-26 @ 12:33:14
URL: http://inaandersson.blogspot.com
Postat av: Patrick

Hej.

Jag fick inte ditt sms som du undrade på MSN, men jag har nytt (ganska) nummer också så det beror säkert på det.

Och sen muckade min MSN med mig så jag kunde inte svara ordentligt heller. Det stod att du inte fanns med bland mina kontakter och när jag klickade på "lägg tilL" så la den till en ny [email protected] hela tiden, alla som offline, så nu har jag ungefär 20 kontakter på MSN med dig. Alla som offline xD as-snyggt :D I fix, I fix...

Happy Wheel på dig med iaf =^_^= rawr

2007-12-27 @ 11:34:06
Postat av: Jilly B

Schysst sammanfattning Patrick! Tzuck! Gott nytt år. (:

2007-12-27 @ 12:12:15
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback