--

Vi pratade 3 igår.
Cathrine, Marika och jag. I hemtelefonen, sådär som man gjorde förr! (:
Vi la på och några minuter senare var vi hos Cat och började matlagningen.
Det blev vegetariskt. Jag glömmer att Marre numera är veggo. Numera... Inne på tredje-fjärde året? Säkert längre, rätta mig om jag har fel... Men jag glömmer. Vi brukade sitta på donken och käka big mac.
Sen gick vi på promenad för vi var FÖR mätta... Kom tillbaka en timme senare, drack lite kaffe och käkade dom godaste kakorna någonsin! Åh... Mysmysmyskväll! <3

Jag läste för övrigt nyss på msn.se att... Äh. Jag kopierar:

- Många av de mest populära läppstiften innehåller krossade skalbaggar.
Detta eftersom insekternas skal i pulverform avger en vackert röd färg.

- En del parfymer, som klassiska Chanel No 5, innehåller ämnet grå amba,
vilket i stort sett är kräks från valar.

- Många parfymer innehåller också doftnoten "civet" eller sibetolja på svenska.
Det är i själva verket ett ämne som kommer från sibetkattens doftkörtlar kring anus.
Yum...


image231

Dom Cathrine gjorde såg godare ut!
Och degen var det bästa jag ätit på länge...

Kommentarer
Postat av: Ida

är det stora nötbitar i dom? fick du mitt mail?

2008-04-02 @ 12:14:24
Postat av: Majken

Degen ser supersmarrsmarr ut! Mmm :)
Tack hjärtat men det är aldrig så enkelt.
Samma sak har hänt innan och jag har spatserat bort från killen innan jag ens hunnit blinka. Men det är något med Jonas. Han är speciell, mitt högra hjärta.
kram och ha en underbar lill-lördag :)

Postat av: Cat

Igår var bäst! Verkligen! Tack alltså! :D
VARFÖR o VARFÖR lägger dom så äckliga grejer i grejer??? Jag menar, hur kommer man på att valkräks kan lukta gott? Eller lixom att människohår och fiskfjäll passar bra i läsk?
Sjukt.
P.S. Det är vit choklad i kakorna, Ida
;)

2008-04-02 @ 17:08:35
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Ida

jaha vit choklad! man tackar.
tack för bilderna jill, så jäkla roligt!! bästa minerna.

2008-04-02 @ 22:16:26
Postat av: cajsa

kan man få receptet på kakorna?

2009-09-30 @ 06:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback