För fan!

Okej. Här är själva grejen.
Jag ser, hör och läser om alltför många tjejer (och killar) som lever i ovisshet.
"Tycker han om mig?", "Hur tänkte han nu?", "VAFAAAN?!"

Räddningen finns och är inte mer än några knapptryck bort!
Boken "he's just not that into you" är förutom en rolig läsning
allt man som tjej behöver veta om män och deras simlpa hjärnor...
Det är egentligen inga nyheter, vi behöver bara förstå det. Svart på vitt.
Läs, lär och lev. Gå vidare.

"Jag har inte hunnit ringa, har varit sååå upptagen."
- Bullshit. Ett samtal behöver inte dröja mer än några sekunder.
Hade han verkligen velat höra din röst hade han ringt.
"Jag glömde att..."
- EEEEH! Fel svar. Han ska inte glömma någonting när det gäller dig.

Många roliga brev som besvaras och råd och tips. Greg Behrendt är hur cool som helst!
Do it.


Boken på engelska hittar du här.
Boken på svenska hittar du här.


Kommentarer
Postat av: Sowfie

Mycket bra inlägg!

2008-04-24 @ 09:27:46
Postat av: Patrick

response: yeah i know, thanks. :)

ott: bajsbok! jag är jättedålig på att ringa även om jag är överkär! :P

Postat av: Majken

haha så bra! :D
den där boken måste jag köpa. Man måste ju inte ta den så seriöst kanske men det går ju ha kul medan man läser den! Och det där med att ringa är lite sisådär. Jonas hade perioder på jobbet när han slet från 7 på morgonen till halv tio på kvällen och då blir det ju en helt annan sak. Ibland är det nog bra att lyssna på anledningen till varför det inte ringdes :)

Det är ingen kärlek i majkens fluff än, men lite flingande hit och dit. Det är konstigt för jag är fortfarande hur kär i Jonas som helst (det är helt sjukt..) men om vi skall vara tillsammans så kanske det blir så om lite mindre än ett år vad vet jag :)

Vad mysigt att du är kär!! Fan vad glad jag blir för din skull! Vad heter the superlucky one?! PUSS

2008-04-24 @ 12:30:18
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: victoriaa

Hahah mm mycket Bra inlägg (:

2008-04-24 @ 13:25:09
URL: http://cpsnutt.blogg.se
Postat av: cat

kul!
ha en härlig torsdag:)

2008-04-24 @ 14:14:37
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: FRE

OH GOD NO!
This book is so wrong. So very very wrong.
I've always liked you Jilly but now you've done it. I can never speak to you again.
OH GOD OH GOD!

2008-04-24 @ 23:25:03
Postat av: Jilly B

I take it you've read it? (;

2008-04-25 @ 07:56:28
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: FRE

Yeah. Parts of it..
The only real truth in the entire book is that people in general(not just women) are paranoid about other people's behavior and try to hide it from themselves, probably to avoid getting hurt more than they need to be. And that doesn't always work too well. (eg. Denial & positive self-discrimination)
Atleast thats what I got out of it.

2008-04-25 @ 13:11:30
Postat av: Bus

HAHAHAHAHA, sötnos du e helt galen!!! Jag fattade nada av ditt inlägg... vart helt förrvirrad... "VA, FLER STUGOR,??!! Hur många blir vi egentligen?!?! Har jag missat nått samtal?!?!?!" Jag är helt totalt lost idag, råkade svara, "Välkommen til Sick det är Linda" bara för att jag tittade på henne just då,,, hahahahaha Jag tror att jag kommer att köpa den engelska versionen, den är nog mycket roligare... =)
Puss på dig darling!

2008-04-25 @ 14:19:55
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: ColinZeal

1) Tack för inlägget. Vet dock inte om det var riktat till mig eller "Bertil"? :P

2) Och en fråga om inlägget du skrivit här:
Om nu killar är så enkla, varför behöver man läsa en bok att förstå sig på dom då?
(touché! ;)

Postat av: Majken

tack hjärtat :)
hur är det? massa kramar

2008-04-27 @ 14:15:53
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Majken

Jag känner igen det där. Men jag har aldrig kunnat sparka sönder bergen. Jag ahr klättrat. Högre och högre tills jag har trillat ner. Då har jag ställt mig upp och börjat klättra igen..

2008-04-27 @ 14:25:48
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: cattis!

jag har läst lite ur den för länge sen. Den är ju rolig, men lite spårad och överdriven bara. :P

2008-05-04 @ 02:42:11
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback