Jag känner mig så liten. Men bara om jag kollar där för om jag kollar här så känner jag mig stor.

Vi satt på bänken och njöt av den allra sista solen.
Analyserade grannarna som kom och gick, skrattade högt och njöt av vår sallad.
Jag har saknat dig Cathrine! Du får aldrig bli sjuk igen! ^^


Dessi ska föda en Daxten 4:e Oktober 2008.
Det betyder att vi har ca 6 månader på oss att få henne att ändra sig om namnet...
Träffade magen och den blivande mamman på marentrappan igår vid lunch,
tittade på ultraljudsbilder medan solen stekte på.
image250





Det är Valborg idag. Dagen D - Som totalt har avromantiserats.
Ingenting är som det var förr. Men det kanske inte gör något.
Livet glider ju på i alla fall.
Man glömmer det vidriga när solen tittar fram.

Jodå, det brinner på fint.

Kommentarer
Postat av: Stina Moe

Sol och sommar!

2008-04-30 @ 14:11:36
Postat av: FRE

Hi. Would you like some cookies? I has oreos...
Get into the van and I'll give you some!

Seriously though I have oreos and I would totally share. Miss you dude!

2008-05-01 @ 19:44:44
Postat av: Jilly

I MISS YOU TOO!
OREOS...

Postat av: Caffri

Salladen var underbar! Och den räckte ju verkligen i evigheter!!! Det var en fantastiskt kväll! Tack för allt, min Jill! Älskar dej ganska så mycket faktiskt! :D

2008-05-02 @ 19:31:15
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback