Jaha så var det fredag och klockan snart sju, cruisa till donken var det bästa vi kom på nu.

Oouh vad TRÖGT det varit på blogg.se nowadays. "Byter plattform" och grejer, men det tog inga 6 timmar mitt i natten. Näe för det tog 47 timmar och ingenting är annorlunda. Värdefullt.
Sitter på jobbet och skriver, som jag alltid gör mellan samtalen och återrapporteringar... Dricker kaffe och ser ut genom mitt fönster. Det är mulet idag, kaffet likaså.
Men vilken helg jag haft! :)

Efter en jättemysig start på helgen drog Marika och jag in till Liljeholmen för Hälso-mässan. Köpte både en amulett och två, smyckesrengöring och rökelse. Man kunde fotografera sin aura och få den förklarad för sig för endast 300 kr! Och så hade dom bildtydning där man fick rita en teckning med vaxkritor och få den tolkad av någon som kan det där med inre rum - för bara hundra spänn! WOW what a pile of crap! 
Roliga diskussioner hade vi dock med spåtanter, kineser som trampar på folk, TV-SHOP folk... Ah, it was a great time! Tack för det Marre! :D

Ida var i sthlm så vi mötte därefter upp henne och hennes vän Madeleine. Hamnade efter många om och men på Underbara Bar där vi myste och snackade lite skit. Jättekul att träffa dessa flickor! Har några bilder från dagen som jag antagligen slänger om här någon gång snart. (:

Nya rum, nya minnen.
Nygammalt? Jag saknar dom gamla väggarna... Ganska mycket faktist.
Men det blir nog bra. Som det alltid blir tillslut. I övrigt så glider det på...
Man gör vad man kan för mer kan man ju liksom inte göra.

En video som gör att det pirrar i magen på mig är denna:


Jag är så jävla kär i livet! (: Spricker nästan av glädje!

2 saker kvar, sen är jag klar för idag...
GÅ IN HÄR
http://www.myspace.com/theprincessdollz  
Har du myspace, BLI VÄN med oss! :D Våra låtar ligger uppe för nedladdning (Oscar ;).

Och sist men ABSOLUT inte ens litet är lineuppen för årets Reading :)
It's looking good!

image230

Vi mellanlandar bara. Vilopaus. Snart drar vi igen och jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar den låten. och nu funkar det att kommentera, kanonbra!

2008-04-01 @ 11:52:29
Postat av: Cat

Åh! The Wombats kommer ju!!!!! Det såg jag inte igår! Jippi!!! Tack så jävla mycket för idag! Det var hur mysigt som helst!!! Måste definitivt göras om soon! Lite Katamari snart oxå perhaps..? :D Frickin love you!!!!!

Postat av: tessi

hej! :) det går bara bra. lite småsjuk, men inget allvarligt. själv då?
blev väldigt glad så fort jag såg "reading". det är ju inte så lång tid kvar och det känns som om vi var där för inte så länge sen. positivit!

2008-04-02 @ 12:34:25
URL: http://tescho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback