Lustigt



Mysig dag och kväll igår. Jag fick rosor och gelehjärtan. (:


-----

Sydsvenska Dagbladet:
Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv
(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)

21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare.
(Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!)

Nordvästra Skånes Tidningar:
Mannen dog medan kvinnan avled.
(Och skillnaden är...?!)

Örebrokuriren:
Gynekolog hittade knarkgömma.
(Var undrar man genast?!)

Svenska Dagbladet:
Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!)
 
Ingen av de omkomna hade livshotande skador
(Istället dog de av...??)

Uppsala Nya Tidning:
Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse.
(Tur att man inte är anställd där...)

Expressen:
Svältdöd blir vardagsmat.
(Vad blir då festmat?)

Dagen:
Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han sa du?)

Östersundsposten:
Krockade med älg på motorcykel.
(Åker älgar motorcykel...?)

Metro:
Yrkesmördare misstänkt för mord.
(Vadå, han gjorde ju bara sitt jobb!!)


Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.
(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på Finlandsfärjor?)


Kommentarer
Postat av: Majken

tack vännen. men tre försluster på 3 veckor tar på en. och ibland måste man helt enkelt ligga ett långt tag innan man orkar resa på sig igen. det är bara att försöka antar jag...
vad mysigt med rosor!! mm :)
och haha, jag skrattade gott åt det där.
kram

Postat av: Majken

nej jag har ju inte hört dom! länka er myspace?
nej den här gången är det faktiskt inget för honom.. eller jo det är det väl egentligen.. men jag vet inte. om det blir av så skriver jag nog om det på fredag!
kram kram

2008-04-16 @ 13:05:53
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Katarina

SVT Text:
"Många drunknade på väg till Europa"
(snart är de här)

/K

2008-04-16 @ 20:41:48
URL: http://markattis.blogspot.com
Postat av: Katarina

Jag blev förresten 68% boknörd. Jag vann!
Tror jag...

2008-04-17 @ 00:00:04
URL: http://markattis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback