Men hon taggade för polarna förstörde min cred

AFC är en rappare som år 2004 blev känd med låten Repa skivan tillsammans med Petter.
Har även gjort musik tillsammans med Fjärde världen.



Princess Dolls, alltså Sofia och jag, har fått mail från AFC.
Och det var inget autosvar.
Vi fick ett "Tack för adden. Lycka till med låtarna tjejer..."
Från AFC.


Nu kan man välja att se det på ett av två sätt:

1, AFC mailade oss! Han har alltså klickat sig in på vår sida på myspace,
lyssnat på våra låtar och klickat sig fram till mailen.
"Tack för adden." Ja, var så-jäkla-god! WHOA! Han önskade oss lycka till!

2. AFC mailade oss... Han har alltså klickat sig in på vår sida, lyssnat, skrattat
lite och inte kunnat låta bli att maila. "Lycka till med låtarna..."
punkt punkt punkt.


Ännu har vi inte svarat på mailet då vi inte vet hur vi ska förhålla oss till det han skrev...
Vad tror ni? ^^


Kommentarer
Postat av: Sowfie

Alternativ 1, ingen tvekan;)

2008-04-14 @ 11:07:25
Postat av: Stina Moe

hahahaha hoppas på ettan iaf ;P

2008-04-14 @ 11:29:35
Postat av: Anonym

haha lycka till tjejer!

2008-04-14 @ 14:35:21
Postat av: Majken

jo.. men jag kan säga att det inte är några åka-upp-till-stockholm-och-överraska-planer! det vet vi ju hur det gick sist.. I will let you know :)
jag tror på det första!

Postat av: Fröken D

jaa fy säger jag bara..! jo så är det kanske.. hihi coolt det där med mejlet inte alla som fått mejl av honom=) Hoppas du få en mysig kväll!

2008-04-14 @ 19:32:30
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Adde

Vem f-n e afc??

2008-04-15 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback