NOITKEFNISGÄVNIRU

Det. Suger. Var så kissnödig att jag höll på att göra på mig. 
Håller mig in i det sista sen spriiiinger in på toa. Kommer det kiss? 
Nej. Det kommer rakblad. Ett. Ett enda jävla rakblad. Plupp. Akuten. Piller. 
Roligt att "praoeleven" kom ihåg mig på akuten från min 20årsdag som jag tillbringade där pga magsjuka. Haha livet.

Men innan det kaoset var det jävlarns trevligt på japanen. Provade sushi. MED rå fisk.
Åt laxen even. Inte asäckligt. Alls! Kul sällskap som kan tala baklänges! 
Mycket schysst kväll! Nu ska jag dricka mer tranbärsjuice innan Marre plockar upp mig och vi drar ut i världen lite.

I övrigt så kommer det snart att läggas upp några klipp från GBG's resan.
Vi träffade BORAT! ^^
<3


Kommentarer
Postat av: Gary

Are they still letting 12 year olds run that place? Scary.

Speaking of, I wonder what ever happened to the dough boy-looking foreign doctor from that infamous birthday bonanza.

Postat av: Stina Moe

Jag vill också träffa Borat,, var han snygg?

2008-07-10 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback