en två tre fyra fem sex sju åtta nio tio elva tolv

Jag räknar dig. Jag räknar hela tiden.
Jag ränkar med dig imorgon och dagen efter det...
(: Livet. Tolv hela jävla månader!


Det är mysigt med regn och jag sover bäst om natten när jag hör det slå mot fönstret.
Majken var ute och dansade i regnet igår och jag mindes tillbaka till en period i mitt liv när livet kanske inte alltid lekte. Jag reste mig upp ur sängen där jag låg och bölade, sprang ut, sträckte ut armarna och snurrade runt runt i regnet. Hoppade i pölar, skrattade och sjöng - helt för mig själv. Det var så skönt att bli genomblöt med mascara på kinderna vrålandes helt för mig själv. Det fick mig att le igen. 
Sedan den dagen älskar jag regn. Även om det gör mitt hår frizzigt. (:

Sofia har kommit hem från Rhodos. Hon kom över en sväng igår och vi kollade på alla bilderna. Dom verkar ha haft det urhärligt och det fick mig bara att längta till Mallis ännu mer! Snart åker vi grabbar! :D Men innan det blir det Amsterdam, vi måste boka snart people, it's getting close! Hm... Så jag kommer inte in på publishme.se från jobbet längre. Mycket dom spärrar... Kanske lika bra. Åh, det är egentligen så mycket mer jag vill skriva om men jag vet inte var jag ska börja eller vem som ens läser detta längre. 
Tror jag skriver för mig själv mer och mer... 

Från och med Augusti är jag arbetslös. Eller ja, arbetssökande. 
Även om det är tråkigt så känner jag mig samtidigt lättad. Jag vill göra något mycket mer betydelsefullt av min tid. Utforska mina känslor och tankar, testa mina talanger, träffa människor... Och kanske ha en kaffe och smörgås på plats när jag kommer dit. (;  
Jag längtar efter mer! A job, anyone?



... Vi åt tacos. Det var gott. Och ett år sedan vi sist åt det tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Cat

Underbaring! Är stolt över dej och Acke! Tänk att det gått ett helt år! Prra Jorrt! :D

Sökte du inte Nova-tjänsten?

Älskar dej! Ses imorgon!

XOXOX

Postat av: tessi

grattis än en gång på 1årsdagen! jag tror för övrigt att du har glömt att boka en resa!

2008-06-24 @ 08:27:59
URL: http://tescho.blogg.se/
Postat av: Patrick

Grattis :)

2008-06-24 @ 18:59:28
URL: http://internet.com
Postat av: Majken

vatten mot rutan är bra. Jag måste också ha regn mot fönstret om jag skall sova riktigt riktigt tryggt..



Vet du vad? Jag har aldrig frågat dig var du bor. Det tror jag inte i alla fall. var bor du? :)

Och jag läser, så jag hoppas du fortsätter skriva en massa massa mer. För din skulle, och så kanske lite för min på något hörn.

<3

2008-06-24 @ 21:40:18
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback