Den du.

Igår.
Träffade Benny Boo Bear. ^^;  Irrade omkring i stan, gick på äventyr. Storstan är ganska stor ju faktist!

Idag.
Hade "uppkörning" med Bamme nyss. Körde förvånande bra, och det var ju kul att höra.
Lite smådetaljer som måste finputsas dock, jag får bara inte slavra... Snart smäller det. Shit asså!
Ikväll är det utgång i storstaden. Den är ju ganska stor så ganska storslaget kul lär vi ju ha.
... riiight.
Vi blir ett rätt kul gäng faktist. Och förkröket ska börja om inte alls allt för länge så ikväll blir det mösh! (:

Nya Zeeland.
Jag längtar mer och mer för varje jäkla dag som går.
Jag ser oss där... Leva livet. Oh jäklar vad livet kommer att leka.

Men nu är nu. Och nu ska jag byta om och platta håret.
Ikväll är ikväll och då jävlar...


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 124
Bestäm vad din sista måltid skulle vara om du skulle dö imorgon. Laga den till middag.
120815-18
Japp som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback