I could sleep...

4 dagar kvar nu... Fan vad tiden går fort!

Julafton igår. Hos Sofia. Det var så sjukt mysigt. Fan så sjukt galet underbart jävla tokmysigt.
(Och jag som skulle sluta svära >.<)
Vi samlades och åt. Snackade skit och åt ännu mera. Och sen åt vi ännu mer efter det.
Julklappsutdelningen var härlig. Jag fick jätte fina, aldeles glittriga My Little Ponny bokmärken av Kimma. :)
Det som mer dök upp under allt julpapper var bland annat ett gosedjur som satt på magen?, en stjärtlapp och kinderägg. Sen var det dax för myset.
Vi masserade varandra i omgångar, skrattade åt helt absurda saker, dansade runt...

Så man gick ut en stund för att röka och man kunde verkligen känna...
Det var underbart. Att ta ett djupt andetag och känna på riktigt.
Mina vänner är dom bästa i hela världen och jag skulle inte byta bort dem för något!

Min bror åkte till Barcelona idag. Det var ett vänligt adjö och jag fick en trevlig julklapp!
Massa OC avsnitt så jag kommer ikapp till usa :) Tack kära bror!
Kollade lite OC och sen var det vidare mot jobbet. Verkstan på Nova.
Cathrine och Marre kom förbi. Och sen även Acke och Patrick.
Fick en jättejätte fin julklapp av Patrick ska jag säga. Tack så jävlarns!
Blev lite skip-bo och efter jobbet gled vi runt lite. Jag hade bilen.
Jätte trevlig faktist.

Så blir det ett kärt adjö imorgon.
Ska krama Ben hejdå. Men vem vet, kanske blåser våra vindar åt samma håll och vi möts igen.
Jag tycker väldigt mycket om överraskningar. Vet inte varför, jag bara gör det.
Och därav tycker jag också om att överraska folk. Han ska få en liten överraskning imorgon, som jag egentligen borde börja pyssla med nu. Men utan jobb och förpliktelser på morgonen kan det vänta till någon timme mitt i natten.

LUCIA ROCKEN PÅ ONSDAG!
17:00 - Lucia Tåg.
18:00- Lucia Rock
Hörsalen, ingång via Café Nova. Gratis inträde!


Morgondagens UPPDRAG
UPPDRAG # 145
Försök att få ett föremål att sväva. Koncentrera dig hårt på detta i 15 minuter.

I could sleep, but when I wake here you'd still be gone...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klädstil:
barockKlädstil:
barockv

2006-12-13 @ 00:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback