My my my it's a beautiful world!

Jösses vad Han rockar. Han gungar hela min tillvaro och jag älskar varje sekund av det!
Galet mysig kväll med den galet mysiga pojken. Igen.
Det är som man aldrig riktigt får nog...
Idag är det 8 dagar kvar... Tills vi flyger åt varsinna håll.
Men vi är nog ganska säkra på att vi ses igen.
xxx


Så jag sitter här och hör hur regnet smattrar mot fönstret.
Drömmer mig bort till solstolen i backyarden i californien...
Drömmer mig bort till Nya Zeeland, till vinodlingen, lägenheten, bilresorna...
Drömmer mig bort...

Sista helgen i Sverige för mig 2006. Ska absolut göra det bästa av den!
Jobbar dock imorron, mest hela dagen.
Men på lördag är det kalas hos pojken själv, då det är hans sista helg här med.
Då är det verkligen no mercy. (:
Söndag, julafton! Eliten samlas för julbord (?) i knytis-form, jultomten kanske kommer på besök...
Haha blir nog en kanonbra helg!

My my my it's a beautiful world.
Colin Hay - Beautiful Day 

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 132
Om du är rökare: Rök inget idag. Om du är ickerökare: Rök regelbundet under dagen.

Kommentarer
Postat av: Stefanfanfan

Tror låten heter beautiful world. Tänker nog inte börja röka, inte med tanke på lungcancer-fallen i min familj. ;)

Mys on!

2006-12-07 @ 23:41:49
Postat av: Jilly Billy

Det tror jag också att låten heter stefan, blev jätte fel där :D

Postat av: Marre

so out of context... men... ahahahahahhahaha, när jag ser dig online på msn nästa gång, ska du få lite fina bilder av mig ;) hahahaha, garvar som fan, kan säga att dom är från skoltiden! =D

smell ya

2006-12-08 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback