Oh what a day. (:

Det här med bloggar är ganska trevligt!
Kul att läsa vad ens vänner har för sig. :)

Idag har Cathrine och jag varit i skärholmen för att julhandla.
Till oss själva, tydligen. För jag köpte en vårjacka och hon en halsduk och en tshirt.
God Jul ta mig fan! ;)
På söndag är det jul. Så samlas vi några stycken och äter gott och leker lite grann.
Det blir nog mysigt.

Och jag har körkort. 3'e dagen nu. Fortfarande lika underbart! Åkte runt med bilen en hel del efter OC hos Bamme. Vi gled runt stan lite grann, ringde Sofia och hämnade henne in the middle of the night. :) Det var mysigt att bara kunna gör så. Det var så galet befriande... :) Ni som har körkort, ni vet?

9 dagar kvar... NIO... Nyss var det ju 40?
Gah? ...

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 131
Titta på solnedgången med någon du tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback