sombarainåthelvetesjävlaskitbra

Jag lever.
Jag mår.
Jag älskar.
Jag andas.
Jag känner.
Jag sjunger.
Jag ler.
Jag njuter.
Jag är.
Jag är som fan.


Det är 10 dagar kvar nu.
10 dagar kvar av att leka. Med världens finaste vänner. Att vara ute och köra på kvällarna. Lyssna på underbart härlig musik, vara ute och ränna, dricka, dansa, festa, prata, sms'a, umgås... Med eliten.
Mina vänner.
10 dagar kvar av tiden med den söta jäveln.
10 dagar...


Jag körde en del själv idag. I mörkret, med min musik.
Det var så många tankar som surrade runt i huvudet på mig, så mycket som bubblade upp.
Och det var skönt att ha tid att gå igenom dem, var och en.

Det är som vi säger...
Livet ler. (:


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 129
Ta kort i en passfotoautomat. Gör de fyra värsta/bästa grimaserna du kan.
Skicka utan avsändare i ett kuvert till: Skatteverket, 171 94 Solna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback