Time of my life.

Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time


Om jag fick välja...
Då skulle jag välja Honom.
Det var visst tid för ödet att röra sig vidare nu.
Tacktacktack. Tack för att jag har fått se livet i ögonen.
Tyst viskar jag att jag kommer sakna ödets andetag...
Vi möts igen. Och jag längtar redan...


So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while


It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.



Ja. Då var det klart. Ett adjö, sagt och gjort.
Önskar vi hade haft mer än någon timme, helst flera flera flera dagar...
Men livet är vad det är. Jag tackar för allt han har lärt mig, för allt han har visat mig och för alla skratt.
Vi ses i San Francisco, lovade han. Jag kan inte annan än le. (:
Benny Boo Boo! (:

Lucia Rocken imorron! Better be there!
Schubb och Last Call lirar. Inte missa!
Kolla Schubbs nya fräsha hemsida!  ->
http://www.schubb.net


3 dagar kvar... Fast egentligen 2 dagar. Onsdag och Torsdag. Sen bär det av tidigt tidigt.

Morgondagens UPPDRAG;
UPPDRAG - KOM TILL CAFE NOVA, LUCIAROCKEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det bra där borta

2006-12-14 @ 01:53:44
Postat av: Marre

Vad irriterande att man ska få jobb nu när du ska åka *emo tear*
Kommer sakna dig Jiller Biller, hoppas du har det skit kul och att alla tar hand om dig :)
Men god jul och gott nytt år för fan!
Ses när du kommer tillbaks xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback