And i'm sure the view from heaven...

I'm just so tired.
Won't you sing me to sleep?
And fly through my dreams.
So I can hitch a ride with you tonight.


And i'm sure the view from heaven.
Beats the hell out of right here...

Yellowcard som fan.




Skön dag. Verkligen.
Sprang runt på stan med mor idag och fick ett par vinterskor och en stickad tröja. Jättemysigt!
Satte mig på tåget till tullinge. Träffade en pojke jag varken träffat eller snackat med på länge.
Klev av och mötte Dennis. Spelade lite TP tills han tröttnade. Bamme och Johan kom och vi spelade lite TP... Tills dom tröttnade. Barnfrågorna... Var faktist skitsvåra ibland! ;O


Jag undrar hur Han tänker?
Jag undrar hur Han tror att jag tänker.
Jag tror att Han vet hur jag känner. Och jag tror att Han är lättad över det...
Samtidigt som Han ifrågasätter sig själv.
Jag är fri. (:
Man kan inte äta kakan och behålla den med.


Jag har världens bästa vänner.
I realy am blessed.
<3

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 72
Skriv ned ditt namn, adress och telefonnummer och lägg i en flaskpost. Lägg i närmaste å eller vattendrag.

Kommentarer
Postat av: Dennis

fourtunet are we... that we'r a part of your life.

2006-11-03 @ 00:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback