Chärlejk. (:

Café Nova.
Fyffan vad chärlejk.
Min "bästis" på cafét fick veta idag att det var min sista vecka på jobbet.
Fatta att det nu redan har gått ett halvår sen jag blev anställd...
Iallafall så tog Ante, som han heter och Micke tag i projektet  "Bevara Jill på Nova" och gick runt och samlade underskrifter för att få ha kvar mig på jobbet.
SÅ JÄVLA UNDERBARA DOM ÄR! Fyffan vad jag kommer sakna dem allihopa... Herregud...
Det är så inte rättvist...

En annan grej som inte är rättvis är folk som säger och säger men inte gör.
Jag blir så jävla trött. På folk.


Jag hade en vän. Som betydde allt. Allt.
Tider och situationer förändras och idag vet jag inte vem hon är. Överhuvudtaget.
Och jag vet inte om jag har någon stor lust att lära känna den nya hon heller.
Det visar att man kan ha så fel...
Det när nästan lite lustigt hur man kan vara så "trollbunden". (:

Annars en oerhört mysig dag.
Frix och Patrick kom till jobbet och vi myste och lekte och spelade... Och snackade.
Och var galet rastlösa mest. Sen kom även Acke förbi en sväng.
När jag äntligen slutat så gled Frix och jag till Hanin. Det var så länge sen!
Vi satt på Hanins "instängda" balkong, insvepta i filtar och ponchos, rökte vattenpipa, myste och snackade massa skit. (: Det var hur mysigt som helst.  Tack för det! xxx

Ska kolla på Saw III imorron hos Patrick... Hjälpe mig... Mygosh.
Igår kväll var mysigt. (: Me likey! ^^

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 106
Designa och rita ditt eget frimärke. Skicka förslaget på papper till: Posten Frimärken Kistagåmgen 4, 164 88 KISTA. Märk kuvertet "Posten Frimärkens Designråd
".

Kommentarer
Postat av: Stefan

Om hon nu betydde så mycket lär det vara värt det.

2006-11-21 @ 00:03:25
Postat av: Spittie

i want a friend with a poncho too!

Postat av: Anonym

stefan har en poäng...?

2006-11-21 @ 08:29:15
Postat av: Frixx

Jegshemash!
snacka hög mysfaktor!!!
Akta dej jävligt noga från SAW III!!!
Vi ses imorron!!
Gooood baj!

2006-11-21 @ 09:22:25
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback