Congratts ffs!

Patrick flyttar till Irland om drygt två veckor. Han har fått jobb på IBM och svindrar! :)
Jättebamsegrattis faktist! Även om det kommer kännas... Ja helt jätte sjukt att han inte är här längre...
Men jätte kul för honom. Verkligen!
Så nu sitter dom hos honom och firar just i denna stund men jag kommer ingen-jävla-stans. Jag och min vinflarra till Patrick är mest hemma. Hopp. Annars då? ... Bajshelvete.
Konstigt hur händelser kan sätta spår i ens själ...



Fricken kom till mig på jobbet idag. Marruh också! Det var ganska så jäkla mysigt. :)
Annars har jag övningskört lite... Uhm. Och ja. typ det.

Utgång på lördag tydligen.
Sowfie och jag ska gunga världen av Kickis again! haha
körvi!


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 90
Slå en tärning på morgonen när du stigit upp.

1:a - Slå igen,
2:a - Stanna hemma från jobb/skola,
3:a - Köp ett husdjur,
4:a - Anordna en pajätartävling,
5:a - Köp en "UPPDRAGET" och ge till en kompis,
6:a - Se filmen "Flashdance".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback