Ett öga rött.

Ja, det är det verkligen. Skoja inte vilket timing... Jak plir så depprimert!

Så igår kväll.
Planerna gick inte riktigt som dom skulle men kul var det väl ändå!
Kollade IDOL hos Bam-o-Rama, väntade på att hans syster skulle ringa så han kunde skjutsa henne för att sedan börja supa. Det var ju trotsallt löningsfredag, iallafall för de flesta. 
Men så dröjde det och istället fick jag ett samtal från Vaxholmspojkarna. Dom var i stan! 
Systerns samtal kom nära inpå det samtalet och då blev det go på oss. Runt midnatt sådär.
Kilade ner till CP och umgicks lite.
Träffade Johani och Kimma. Galet vilken mysig reunion det var, trots att det var kort.
Så sjukt länge sen, fan vad fina pojkarna är!
Träffade alltså även Johan och Chrisse. :) Dom är också ganska fina, jävligt roliga om inte annat!
GRATTIS som fan till victory grabbar. Ni kommer vinna hela skiten! Utan tvekan.
Skulle träffat Acke och comp. också men dom tog sista bussen hem. *yawn* (;

Alltså blev det CP i typ 20 minuter och sen vidare mot O'learys.
Den tiden gick ganska snabbt också och rätt som det var stängde O'learys också. Hopp.
Mot Kebabhouse. Filmkväll? "Jag tror hon dör.", "Jag tror hon klär av sig naken."
Bamme vann. ;P
Sen mot efterdojjan. Hamnade hemma hos Stoffe och Sandra en liten stund. Mysig lya faktist.
Iallafall så pillade jag mig ganska mycket i ögat... Det gjorde ont när jag blinkade?
Var hemma runt 4 snåret.

Länge sen jag hade såpass kul faktist. Jätte skönt att få träffa dom så galet fina grabbarna. Allihopa!
Det får inte dröja så länge till nästa gång! :)


KULTURNATTEN IKVÄLL!
MISSA INTE! Du kommer ångra dig imorron ;)

För mitt öga är idag hur stort,rött och svullet som helst. Timing? Not so much...
Vi ses!

UPPDRAG!

Uppdrag # 114
Varje gång du går på toaletten idag skall du sjunga "Oh when the saints go marching in".

Uppdrag # 116
Idag får du endast vända dig åt vänster. Det innebär att om du vill gå åt höger måste du snurra nästan ett helt varv åt vänster för att stå med näsan åt höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback