Hello you.

How was the rest? You made it through, but never the less.
I got you out on a wire. You be love and I'll be a liar.
Yellowcard - Lights and sounds



Schysst arbetsdag! Tack vare Marruh, fick jag sluta TVÅ timmar tidigare från jobbet idag.
Så Fricken och jag blev upphämtade av Marika herself till henne och kollade på film.
Mysig film. Den där Kirsten Dunst eller hur hon nu stavar sitt namn är ju bara för söt faktist. :)
Så hem fort fort hem för att hinna till O.C. Bams och jag kollade i sällskap av min mamma och en jätte bauta pizza hon gjort till oss. Mmmm...

Måste faktist ta och nämna Patricks goda matlagning igårkväll.
Ris (BRA kokt!), köttbullar (BRA micrade!), gräddsås (BRA tillagat!) och lingonsylt (BRA köpt!)
Det var riktigt gott. Riktigt gott.



Jag måste säga att jag ser fram emot usa resan mer och mer varje dag.
För varje liten insident, för varje ny detalj, för varje nytt skvaller - om folk och omgivningen får mig att mer och mer tänka "Det ska bli så galet skönt att få åka iväg. Håll ut Jill, bara 23 dagar kvar."
Bara 23 dagar kvar.
Galet vad jag längtar...

Morgondagens UPPDRAG;
UPPDRAG # 109
Skriv ett brev till ditt framtida jag. Märk kuvertet "Får ej öppnas förrän om ett år". Göm det i ett skåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback