Here we go (:

Fick bokningsbekräftelsen just.
15:e December - 15:e Februari -> CALIFORNIA (:
Sug på den ni! ^^
Fan vad jag mår...


Gårdagen var fan en av de bästa på länge.
Glida omkring. Leta efter målet... I flera timmar? För att få höra av Mc Donalds personalen att vi är i fel stadsdel? ... Näe? Jo...
Sen att målet var ett ställe dit man kanske helst av allt inte vill fråga om vägbeskrivning till... Gjorde ju inte saken lättare. >.<
Men vi kom fram och hade skitkul!
Bio före det ägde.
Hela gårdagen ägde. Något jag bara inte kommer glömma på riktigt länge.
Thanks you Bams. x

Idag har jag mest vaknat sjuk. Hostar som en gnu.
Inte för att jag vet ifall Gnuar hostar och hur det låter, men jag kan försöka göra mig lite lustig.
Kollat på TV. Skulle övningskört men orkade inte.
Börjar tycka att folk är allmänt otrevliga.
Fast det finns guldkorn. Absolut.

"And if we all believe in heaven, maybe we'll make it through one more year. Down here."


Happy Halloween i guess.

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 76
Åk taxi från ditt hus till din granne på andra sidan gatan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback