I know you get what you get.

You get what you deserve.



Jag var ledig idag! ASPEPP! Vaknade runt 2 tiden och drack mitt morgonkaffe. Stack ut och övningskörde lite för att sedan möta Rickard på EB games! :) It's been a while!
Kom hem och åt lite. Svingott! Aspå!
Bamme hämtade mig sen för att baka och peppa OC!
GI chokladkakan var det bästa jag gjort idag! PEPP!
Det godaste jag någonsin ätit!
Världens bästa någonsin!!!!!!!!!!! ...

OC. Oj oj, intriger. HÄRKE! Ett jäkla HÄRKE det dära OC...
hihi


haha näe, jag orkar inte mer.
Mysig kväll. (: Helt i klass. Saknar dock vissa. Kommer sakna destå fler när jag åker.
Men man kommer ju hem igen.
Har sålt ännu fler smycken och kladdat mera för Marres och mitt projekt.

IDAG KOM CATHRINE HEM FRÅN ENGLAND FÖR ALLTID!!!
Ska bli helt jävla sjukt underbart att få träffa henne imorgon!
Hon ska få en sneak peak på min och Marruschkies plan.
Kanske även ge en hjälpande hand? (:

Untill tomorrow. Yours truly. Billy Jilly.

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 89
Anordna ett snigel- eller sköldpaddsrace.

Kommentarer
Postat av: kim

jättelängesen jag träffade dig jill! måste ju iaf få träffa dig innan du lämnar oss för det stora landet långt borta? :)

2006-11-09 @ 13:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback