I only wanna make you smile.

... If you wanna stay with me a while.




Så Cinderella lämnade hamnen för 27 minuter sen.
Och här sitter jag.
Fan vad drygt det är.
Men tydligen skall det bokas till någon helg framöver, om inte allt för lång tid.
Kanske när IDOL'arna åker. Danny... (;
Haha äh.

Jag har köpt ett långdistanskort idag!
Ska ringa mina vänner i usa ikväll tänkte jag och förbereda dom inför vad som komma skall. Shitshitshit... Det pirrar i magen som fan när jag tänker på det!
Jag bara vill åka nu!


Tungpiercingen sitter kvar där den ska.
Jag bangade igår kväll.
Jag vill minnas tillbaka till typ... VARJE fyllehelg efter att jag hade piercat tungan.
Då skulle jag ta ut min piercing för evigt.
Jag vet inte varför. Men det ville jag. Karin fick övertala mig. Och even hjälpa mig sätta in den igen. Jämt!
Haha... Fan. Och NU har jag så svårt för att göra't.
Äsch, ingen hets. 

AFI är världens mysigaste band.
Så fruktansvärt mysiga pojkar så det finns inte! Mina bejbisar!
Hunter, vad har han på sig i nya videon? Haha vad gör han? ^^
<3

Snart kommer min Cafferin hem. x0x0


Jag får tydligen inte blogga om vad jag vill.
Jag får tydligen inte skriva om hur jag upplever vad andra skriver i sina bloggar.
Det struntar jag i.
Det här är min blogg, här jag kommer skriva det jag vill. Inte det som andra vill att jag ska skriva.
Mina tankar och åsikter om ett ämne skulle tydligen kunna förvärra situationen för en vän.
With all do respect... Jag kan förstå att personen i fråga är aningen förskuten ifrån verkligheten,
men att mitt skrivande här skulle innebära konsekvenser för någon annan än mig själv,
det tror jag inte.
Så tappad kan ingen vara.



Det är som en dokusåpa, ja.
Förstår inte varför hon tog åt sig så hårt som hon gjorde, men det var iaf rätt underhållande. (:
Keep 'em coming.



Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 70
Idag, säg "PANG" högt varje gång du ser en klocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback