Inte onsdag - Tråkda' !

Ironi.
Ganska kul. Det får mig att skratta ibland.
Och det är ganska skönt.

Lustigt hur ett felskickat sms kan göra så mycket. (;
Nu jävlar. Ja, nu jävlar... haha



Fricken är här nu. Vi har kollat en massa på TV. Och suttit. Och druckit kaffe. Daim Kaffe.
Och så vill vi göra något. Men vi vet inte riktigt vad... Kanske göra en film som vi lägger upp på youtube.
Natten är ung. Och morgondagen är det Fricken och jag hela daaan. (:
Nu ska vi lägga ansiktsmask och vara som bara vi kan.
"Vi är bäst, det har jag alltid sagt, det kommer jag alltid att säga! Vi är bäst, vi är bäst, vi är bäst!"
/Fricks

Farväl min chärlejk.

Kommentarer
Postat av: Marre

Kl 01:40.....
Hahahahahahaha, tack ska ni ha

2006-11-30 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback