Klockan är fyrtiosex.

Tjolahopp!

Cafferin är hos mig och vi har lekt hela dagen faktist! Även idag kom hon till jobbet när vi öppnade och stannade till stängning. (Cafferin: Orka inte ha ett liv, liksom?...)
Så följde hon med mig hem och vi har...
Spelat lite Kingdom Hearts ... Som för övrigt var mycket lättare än vad jag hade gjort det till.
Loggen hade jag hittat förlänge sen men trodde att det var 3 stycken jag var ute efter istället för två... Konstigt att jag inte hittade den. >.<

Så har vi rökt vattenpipa. Massor. Fast det gjorde mig mest bara röksugen?!
Så åt vi mat. Fast ändå är jag hungrig nu. Fan, skumt det dära alltså...
(Cafferin: Vad bra, nu behöver jag inte läsa din blogg imorron, jag kan läsa såhära !! ^^; )

För övrigt så köpte ett fyllo en cigg av mig idag för 65.50 kr. haha yea...

Nu väntar ett samtal till en viss person runt 03.oo tiden... Yarr yarr.
För övrigt så... Ja.
Jag är glad. :)
Mina vänner äger alla era! HA!
(Jill: cafferin, VAD ÄCKLIG DU ÄR!!!) hahah

Msn moments äger. (:
Hade sånt igår. Mys.
Untill tomorrow.

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 98
Bär med dig ett okokt ägg under en hel dag, utan att krossa det.

Kommentarer
Postat av: Marooo

Vem fanken låg och sov vid tre tiden?! *vissla vissla* PUCKO barn!!

Härligt härliga voicemail hittade jag i min mobil iaf. Tack ska ni ha, det gjorde min dag :D

Puss!

2006-11-15 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback