Let's make a list of who we need.

Emil fyller år imorgon. Hela 25, ganska sjukt med tanke på att han är 17 år i sinnet...
Jag höll såklart vad jag lovade och kom med choklad tårtan idag, trots att jag var ledig.
Han blev jätte glad. Han sa att han kommer att sakna mig, och likt förbannat kommer jag sakna honom som attan också... :( But all good things come to an end...
Bara en vecka kvar av anställningen på Café Nova.
Sen då? Blir väl lite ströjobb både i cafét/verkstan och på EB games.
Visar sig om jag får jobba kvar där efter min usa resa.

Livet. Verkligen.

Trevlig konvo igår kväll på msn! Så tack för det. (:
Men jag saknade Mackan online! Campar för ett PS3 hörde jag? A bit early, no? :P

Och så hörde snubben hela daan´ av sig imorse. Bättre sent än aldrig? haha Jaja, det får visa sig.
Kul att höra av honom iallafall.

Jibberish. Ledig idag som sagt, galet skönt.
Ska pillra lite med smycken och invänta IDOL. (:
Cheerio!

"And I'll take that long drive down, to spend two months in your town.
And I'm scared to death that I won't see you around..."



Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 102
Skriv ditt telefonnummer och meddelandet "ring mig", på alla sedlar du använder under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback