Mardröm... :(

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...
Jag drömde det var bråk i stan, vi dog i bilen stillslut.



Det är sant alltså. Jag hade en jätte konstig dröm inatt som lämnade mig aldeles paranoid och kallsvettig.
Drömtydning någon?

Jag satt iallafall och bloggade. Här på blogg.se. Det var ett kul inlägg, som alla mina tidigare hade varit, jag avslutade med några skämt och gick ut och träffade mina vänner lite hastigt.
När jag sedan kom hem igen loggade jag in på helgon.net och bloggade där.
Där skrev jag tydligen om mina argaste tankar och åsikter. Där var jag visst en väldigt bitter människa.
Det blev ganska sent på natten och min vän Bamme skulle hämta mig och vi skulle åka någonstans.
Jag satte mig i hans bil (ratten satt för övrigt på högersidan av bilen), och började direkt prata friskt om vad jag hade gjort idag. Så pratade jag om hans blogg som han hade skrivit och skrattade lite åt något han hade tagit upp. Jag hade helatiden ögonen på vägen.
När jag sedan inte fick någon reaktion på det jag hade sagt kollade jag över mot honom och han satt helt nervöst förbannat och låg på en hastighet av typ 160km/h. Han kollade tillbaka på mig och började vråla och skrek och jag förstog ingenting alls av vad han sa. Han gormade något om hur jag hade kunnat tolka hans blogg så som jag gjorde. I sin vrede körde han på massa vägskyltar och upp på trottoarkanter mot stan. Jag trodde vi skulle dö.
Försiktigt försökte jag lugna honom och förklara att jag inte menade något illa och för varje nytt ord jag sa märkte jag hur han började sänka hastigheten. Tillsist stannade han och vi pratade ut. Det blev bra.
Vi lämnade bilen och tog en cigg. Då gick en tjej förbi och hånlog mot mig. Mumlade något och gick därifrån.
Bamme och jag kollade på varandra och småskrattade lite. Då kom två flickor och undrade om vi tyckter något var roligt. Efter några sarkastiska meningar från dom lackade jag. Jag började skrika tillbaka och vi slogs... Innan dom gick frågade dom varför jag skrev som jag gjorde i min helgon blogg. Jag är ju inte sånn. Varför försöker jag vara en arg person som jag inte är. Jätte tönigt, menade dom och gick.
Bamme och jag satt oss i bilen och pratade vidare.
Då stannade en bil på andra sidan gatan och ut kliv ett gäng grabbar och tjejer. Vi vevade ner rutan och  dom sa precis samma saker som tjejerna innan. Något om min arga blogg och hur jag inte var sån som person. Vi tjaffsade tillbaka. Det är bara en blogg, varför fan bryr ni er? Tjaffset övergick till ett stort jäkla bråk. När bamme precis tänkte starta bilen och åka därifrån flyger en kille på mig och hugger mig i magen. Jag kollade över mot Bamme och såg att han också hade fått en kniv i sig.
Jag dog.

Vaknade aldeles kallsvettig klockan 03.46.
Tog en cigg och försökte lugna mig. Somnade om vid 5 tiden...
Hopp. Kanske ska sluta med det här bloggeriet... (;

Anyway, trevlig helg!
Utgång imorgon! :)
Jilly Billy 

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 94
Ät kinamat till middag.
Välj mellan rätt nr: 22,43 och 69.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback