Ona na boo boo!

Hanoonoo! (:


Jobbat massa idag. Det var ganska kul. Mina vänner var på besök heeela dagen!
Fricken var till och med där från öppning till stängning! Haha blev smyckestillverkning, snack, rökning och skitsnack som fan. Imorgon ska hon komma till jobbet igen och då vill hon ge ett nytt försök till att äga Patrick i TP. Jag vill också vara med. TP = chärlejk. ^^
Sen ska Frix komma över och vi ska spela TV spel och kolla på film och snacka skit hela natten.
Det ska bli mys. (:


Jag mår faktist ganska så jäkla bra nuförtiden!
Jag känner mig lycklig liksom. Jag ler sådär, på riktigt.
Det är riktigt jävla skönt.


Jag älskar er alla som är en del av mitt liv.
Det gör jag verkligen!

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 96
Ät eller drick något som är äldre än du själv.


Kommentarer
Postat av: Spittie

Jag ägde i både schack och TP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback