ÖPPNA DIN DÖRR !!!

- Och säg att du vill ha mig här!


Först och främst vill jag gäspa ur mig ett: Herre-jäääääävlar-vilken-jävla-HÄRKE-kväll !

Efter jobbet igår mötte jag upp min Sowfie och fort hem till mig för att byta om och göra en snabb sminkning. Det var förre i tyresö tätt följt av ett jävla helvetes kickis!
Jag vet inte ens vart jag ska börja egentligen...
Jag kan börja med Idol 2006 gänget och Angelica [aan´geliq]. Tjejen hela dan som jag inte har träffat på mer än år och dar. Hon bjöd mig, sofia, danny och en tjej som hette maria över på förfest.
Det ena ledde till det andra och hon visade privata bilder på henne och idolarna, bland annat Idol Danny. (;
Givetvis slutade det med att vi är medbjudna på Idol kryssningen den 22:a nov där vi ska bli presenterade för gänget. Galet! :D
Blåtand och genast hade dom flesta Dannys "Öppna din dörr" på mobilen.
Ringde nästan alla i telefonboken och sjöng den...
En del sjöng med, andra skrattade... Och vissa la bara på luren.
>.< Sorry about that people...

Shotsbrickor på Kickis. Träffade en jääävla massa folk. Dansade i buren...
Oh, HEJ vad det kan gå!

Sen lyckades Sofia med något inte många har lyckats med...
Hon går till baren för att hämta mig ett glas vatten.
Två minuter senare går hon mot utgången eskorterad av en vakt som håller i hennes arm! När hon går förbi vårat bort säger hon att hon nu blir utslängd!
HAHAHAHAHAHAHAH Men VARFÖR DÅ?!?

När det vid baren inte funnits någon bartender har Sofia tagit tag i en sprit flaska och börjat hälla upp sig själv en drink!!! HAHAHA VAD GÖR HON?!

Så vi gick. Inte mot Debaser? Eller? Slussen ändå? Medusa kanske?
Världens bästa kom sedan och hämtade oss vilsna i storstan.
Vi hittade även en Dennis någonstans på vägen.



Vilket jävla härke...

Vem orkar uppdrag now really? Film i soffan. Yeah.
Grattis Kimma 20! (:


OH, BTW! TOG UT TUNGPIERCINGEN! Den är borta nuuu...

Jilly Billy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja! Det var allt en händelserik kväll...bra beskrivet. Love you

2006-11-13 @ 18:50:30
Postat av: Anonym

r.i.p tungpiercing

2006-11-13 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback