The next time you see me I'll turn away.

Jag har precis käkat resterna från gårdagens pizzasallad och rökt dagens bästa cigg.
Jobbade med manuset för kulturnatten idag på jobbet. Kan vara bra, så det inte blir mest ploj och massa dåliga skämt som jag tycker är kul för att sedan inse att jag har gjort bort mig....
Därefter gick, Emil, Jag, Maria, Filip och Matilda, till en japansk restaurang och åt gott.
Avslutningsmiddag innebar mycket snack om minnen vi har, skratt som vi har delat och även tårar...

Emil och jag fick en varsin present för att alltid minnas dem på Nova, och dom kommer vara jävligt svåra att glömma... Jag har verkligen haft världens bästa jobb. Och världens bästa kollegor.
Blir ta mig fasen tårögd här nu igen av bara tanken att det nu tar slut...
Fan.
Men innan dess är det faktist kulturnatten nu på lördag och ett curlingspel på måndag? haha
"Jag har aldrig curlat, men jag är faaan bra på att sopa!"
...Och så ryktas det även om en stor jävla fest för mig och Emil hos Filip innan jag åker.
DET kommer äga! (:


Imorgon är det fredag, och i och med att jag börjar 19.oo på lördag så kan jag vara ute och leka imorron!
Wheeey (:
Pojken ringde mig idag. Fick mig att le lite faktist. (:

Now playing: +44 - Make you smile

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 113
Ljug om minst 5 saker idag.

22 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback