The Princess Dolls in CHARTS!

Hahahaha...
Googlade på Jillizz igår kväll och hittade en sida där det stog "The Jillizz och Sowfie".
Hmm, det är ju endast skrivet på ett ställe, nämligen som artister av min och sofias raplåt "LÅTEN".
Så givetvis klickade jag in mig där och hittade tillslut till min FÖRVÅNINGnågon sorts "årets topplista". Plats 235 låg vi på! Hahahah men liksom VA?! Hur?! VARFÖR?! hahaha :P
Aja, för er intresserade så jag kan viska att beatet är klappat och fixat, snart kommer nästa låt.
Håll i hatten! (;


Johan kom förbi en stund idag på jobbet och vi spelade neger och pressi. (:
Hanin och Acke var även förbi en stund var.
Men trots det var det en jätte seg dag på jobbet idag. Ville inte ta slut, aldrig.
Och dom sista 17 minutrarna, efter att både Patrick och Cathrine hade gått... Var de längsta NÅGONSIN.
Blev TP ( som vanligt?) och min "Bästis" och jag gjorde nya brythjärtsknappar.


Det var kul så länge det varade!
Vi hörs :)

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 101
Gå på bio, tag en plats längst upp i salongen.
Vandra alla raderna igenom, i ett zick-zackmönster, uppifrån och ned, till filmduken. Be om ursäkt och få alla att resa sig när du vill igenom.

Kommentarer
Postat av: Frixx

Jobbit värre ;) men tänk om vi INTE kommit!!
då hade det kanske vart ännu värre jao!!??
XXX

Postat av: Spittie

Juste! praise us! :D

2006-11-16 @ 23:37:59
URL: http://spittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback