Upp upp and away!

Fasiken vilken dunderhärlig natt Fricken och jag hade.
Tacktacktack för det, verkligen!

Efter gårdagens blogg så la vi mycket riktigt ansiktsmask och flummade lite av ren trötthet.
Vi satte igång kameran och skulle se hur länge vi kunde filma med den.
Någon minut in på inspelningen tycker Fricken att vi ska supa. Sådär runt 01.00 tiden.
Blev typ 5 lakritsshots, en whiskey shot och två vodka shots... Var.
Behöver nog inte nämna vilket tillstånd vi befann oss vid mot slutet av den 20 minuter långa filmklippet.
Tanken slog mig att lägga upp det här... Men så var vi ju för det första jätte osminkade, trötta, flummiga... Och sen vet jag inte ens om det går här på blogg.se så det får nog vara.
Man är ju ingen Mackan direkt. (;
Det blir våran film.
Och ringde Marre gjorde vi också. Av kärlek givetvis!

Fricken och jag har planer... Ganska stora planer. Befriande planer...
Planer för livet. Det vore så jävla underbart...
Nya Zeeland.
Ja fan, det vore något...

Vaknade idag, tidigt, hon hängde med på min körlektion.
Sen hem, krypa ner under täckena igen och kolla på årtiondets bästaste och sötaste romaniska komedi
"How to loose a guy in 10 days". Käkade pepparkaksdeg och lussebulls sandwich.
Myste mest.
Tills mamma ville ha hjälp med pirogerna till Café Nova.
Alltså... Min mamma... Körde MIN FOT. Och STANNADE på den.
Jag skrek! Men hon hajade inte! ... Hon lyckades äntligen förstå efter, ja, en 10 - 15 sekunder iaf.
Av kärlek givetvis... Givetvis. >.<
Sen hem för ännu mera mys och ännu mera film.
<3
Jag har fan världens bästa vänner.
Det har jag verkligen.

Benji. Benny Boo boo boo! BenBen.
Han är fan en inspirationskälla.
Man kan göra precis det man vill. Man kan det. Livet är för kort för att inte ta tillvara på tillfällen.
Och söt är han till råga på allt. (:

Kommentarer
Postat av: Frixx

VI ÄR BÄST OCH JA VI SKA!
ÄLSKAR DEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback