Wa wa wee wa!

Okej... Så sådär smyckestokig som jag har blivit...
Hittade en hemsida igår kväll som säljer tillbehör och sånt som jag vill ha och behöver, BILLIGT!
Fan vad glad jag är! Har beställt en hel del... (:
Ska göra ett armband till Mackan... Jo, tjena. Lättare sagt än gjort! >.<
Svin den dära Mackan! (;


Var i skärholmen idag. Så jäääävla coolt det kommer bli! Skoja inte!
Carlings har dom där nu och en ny affär som var så jäkla ball att jag inte kunde låta bli att handla!
En jätte tuff t-shirt för hundringen! Monkl eller ngt sånt hette butiken. Cool.
Snabbt snabbt till heron, såg Borat med mammsi. Fyfan vad bra den är!  Wa wa wee wa! ;D

Vidare hem och äta lite.
Ska kolla lite på film med Bams och snacka shit. Och äta godis ofc.


40 dagar kvar! Sen drar jag! :)
Tydligen så blir det aldrig mindre än 13-15 grader C där på vintern!
Another sunny day in California-ey!


NÅGON SOM LIRAR I ETT BRA BAND OCH VILL LIRA PÅ LUCIAROCKEN DEN 13:E DEC?
HÖR AV ER!



Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 80
När du idag skriver under saker får du endast använda vänsterhanden om du är högerhänt, och högerhanden om du är vänsterhänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback