Ahha, and then?

Spider vill sammarbeta med mig på fler events.
Han säger att han är imponerad över hur väl jag har presterat inför kulturnatten.
Jag är ganska imponerad själv. ^^;

Och så har jag en ipod nano numera som gör livet ändå lite ballare!
Den ska med på Cinderella inklusive mina små högtalare. Förkröket i hytten! ;D
härk. härk. härk. härk. härk.





Jag har slutat bry mig.
Du säger att det är ombytta roller nu. Svårsmält?
Du säger att du är mer än villig att förklara. Men på dina villkor.
Du säger att Jag beter mig stolt och överlägsen.
Du säger ganska mycket.

Du har fel. Jag har aldrig intagit rollen du har nu.
Du verkar tro att jag ivrigt väntar på dina förklaringar. Det gör jag inte.

Det är inget som säger att man inte kan trycka röd lur fast man står öga mot öga.



Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 49
Skriv ditt testamente.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback