e f t e r l y s n i n g !!!

Nyss kom jag hem från "jobbet".
Det är sant, jag lovar. (:

"Lunakulturhus, dvs Konsthallen, biblioteket och Cafe Nova, stänger klockan 15.00 pga konferans och utvärdering." Södertälje Posten idag.

Uppenbarligen verkar det som om komunen uttrycker en båttur till vaxholm med finmiddag och massa alkoholhaltiga drycker, som konferans och utvärdering.
Ha! Blev galet kul när alla blivit runda om fötterna, det kan jag lova!
Blues/jazz bandet var skitcoola!
Och så fick jag en lapp nedstoppad i jackfickan av bartendern. (; haha härke.

Johan och Patrick kom förbi innan vi stängde och spelade lite Skip-bo. 30 kort. Jag vann. ^^
Så cool är jag!

Och PA't till gågatan-scenen verkar ha löst sig, nu är vi bara på jakt efter en ljudkille.
JAG bokade in möte på måndag. Det var ganska coolt. (:




Och så en EFTERLYSNING;
Jag ska åka kryssning. Cinderella. Japp. Jag är orubblig. Så är det.
Dock hade jag lovat hjälpa till på Djurens Rätt dagen på Cafe Nova den 1:a November med att fota och skriva ett litet repotage till Södertälje Posten om vad som hände och hur det var.
Tyvärr blev kryssningen den 1:a nov - 2:a nov.

Jag efterlyser härmed någon som kan hantera en kamera på ett bra sätt och har känsla för skrivande.
Hör av dig till mig för more info. Jag uppskattar det (:


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 34
Förfök sälja din vän på torget.
Gör en skylt med texten "God vän säljes - 100kr"
Dela på pengarna med din vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback