Everyone's a letdown ...

... It just deepens on how far down they can go.



JAG HAR FÅTT EN iPOD NANO I SEN FÖDELSEDAGSPRESENT AV STOREBROR!



iiiallafall... ^^
Kulturnattenkulturnattenkulturnatten...
Hade mötet idag. Gick kalasbra! Alla är sjukt positiva till att det är en tjej i år som har så mycket att bidra med, och pushar för det. Och fyffan vad jag pushar för det! :)

Men detta innebär att jobbet följer med mig hem.
En massa av det också.




Lekte lite med vännerna idag.
Kollade på Prison Break, en serie som jag inte följer men som var sjukligt intressant!

En annan grej som är intressant är hur det kommer gå för Kims rakpermanent!
Imorron får vi veta! Fatta att bara kunna duscha och sen kliva ut, kamma det och det torkar RAKT!
Eller inte behöva gömma sig när det bara liksom duggar litelitelite granna.
Kim blir gästen på kryssningen iallafall och ös kommer det bli! (:

Halloween till helgen.
Vore kul att hitta någon mysig hemmafest där dom flesta har klätt ut sig så man inte ser dum ut när man smått onykter plingar på.


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 44
Köp en trisslott.
Gå till ett café och beställ en kaffe. Erbjud dig att betala genom att dela vinsten på den trisslott du just skall skrapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback