Herr Gårman.

Emil var sjukligt trött vid dagsstarten.
Det var för mig sjukligt underhållande!
Han liksom bara spottade ur sig sarkastiska kommentarer om allt och ingenting!
Citerade komiker, politiker och arbetskollegor.
Jag nådde piken av asgarv!

Trodde jag.
Tills han helt plöttsligt började sjunga.
Ansiktsburk, ansiktsburk, han fick vad han ville för haaat.
Han tjallade på sin tjeeeej. Tjofidelittan haaat!

Jag dog. Jag svindog.
Men inte slutade det där...
Han började snacka om Herr Gårman skylten. Här går man.
Jag tunade bort efter några minuter... Och vaknade åter till när han står framför mig och skriker;

- Vad? VAD?
- Ehh... Nej, va?
- VAD?! Här går man?! Jag går vart FAN jag vill!

Ja, ni förstår ju säkert reaktionen på den där...
Jag grät av skratt.




Jo, dagen var en riktig höjdare. Blev en del schack spel... Jag anklagade folk för att ha stulit UNO spelet...
Schack matt och hittade unospelet gömt bakom kritorna...
Dennis kom på besök på jobbet och följde med mig hem.
Käkade pannkakor och blev spådda av mor min.
Creepy? (;
Har fått flera flera flera smycket sålda! Och fått beställningar! Ascoolt! :D

Livet är vad det är.
Och du är vad du äter.

Untill next time.
Jilly Billy.


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 52
Ring upp en avlägsen släkting som du inte talat med på minst ett år.
Styr in samtalet på Korea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback