Hot Hot Heat.

It's hetting hot in hurr! (;


Mycket händelserik dag, trots att jag mest bara har jobbat.
Patrick kom och vi spelade Skip- Bo. Jag vann! ^^
Tema på Caféet. Hanin kom och svarade på folks frågor om etnicitet efter föreläsningen från en tjej från Gringo. Asballt (: Myste med gänget på jobbet.

Och imorron blir det mer umgås med jobbet.
Vi åker ut med färjan och käkar middag i typ sthlms skärgård.
Dock verkar det bli typ snöstorm? ...
Och sen är det helg?!
Neeej... EB Games väntar på lördag.
Skit kul jobb faktist, men ganska svårt att uppskatta det när jag är så förbannat utpumpad efter en hel jävla veckas arbete... Men snart tar gnället slut. Jag lovar (:

Cathrine tipsade mig om en förjääävla rolig sak igår på msn!
Klicka på "Spel" listan uppe i konversationsrutan.
Välj Mimic. Haha välj karaktär och skriv!
Enjoy! I did!


Måste bara tillägga... Att Cute Is What We Aim For ... Äger.
Äger.
Äger.
Äger.
<3

The inside lingo had me at hello.
I want someone provocative and talkative.
But it's so hard when you're shallow as a shower.






Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 25
Gör tio armhävningar på närmaste McDonald's restaurang.
Kvinnor kan! xD
Kvinnor kan. Damn right (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback