Jag saknar Härket!


Det var en gång i sommras... När vi, the cool crowd, satt i ett tält i ett annat land.
Vi hade varit på skattjakt hela dagen och tillsist satt oss ner för att njuta av skatten.
I ett tält, trångt och mysigt.
Vi "härkade". Alla i tältet blev härkta. (;
"Men shit, det funkar ju!"

Dagen efter samlades vi igen för att titta, känna och likta lite på skatten igen.
"Där... Där.. DÄR! ...... däär... där!"
Villan.
Tältet Villan.
Härket.

Fan vad mys!
Reading 2006.



Möte med Spider idag. Gick ganska asbra faktist.
Fan vad han är cool...

Men så har det trasslat till sig åter igen med kulturnatten.
Jag bara längtar tills det är över. Ska bli så SKÖNT att dra iväg till usa!
Appropå det! Usa alltså!
Min moster ringde igår och tyckte att det känndes dumt för mig att bara åka dit och stanna där i 3 veckor. Så hon föreslog att dom komemr och hälsar på i sommar istället så åker jag dit och stannar i 2 månader.
Så kommer det nog bli! (:

Härke imorron?
I sure hope so.

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 54
Stå på ett ben varje gång du väntar vid ett övergångsställe.




Reading Festival 2006

Kommentarer
Postat av: kim

ååh jag saknar reading! =/ DÄR jill, där!! härket i domen första kvällen.. mys!

Postat av: Spittie

"Möte med Spider idag. Gick ganska asbra faktist.
Fan vad han är cool..."

He and i both!

2006-10-27 @ 17:17:33
URL: http://spittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback