Kämparglöd!


Jag visste precis vad jag skulle blogga om när dagen började.
Satt på bussen och funderade varför jag egentligen har den här bloggen, vad jag vill få ut av det och hur länge jag ska hålla på... Då kom jag på en jäkla massa jag ville skriva i dagens inlägg...
Men som jag i nuläget helt har glömt bort.

Det är så mycket inför kulturnatten just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Stress 2006!
Så mycket som jag vill hinna få gjort på så jävla lite tid.
Det visar sig hur det går. Lite synd faktist... Men jag ska kämpakämpakämpa!


Lekte lite med Patrick efter jobbet. Vi fotade lite för hans sponsorer och hans flicker (;
Fick ett par ruskigt bra bilder faktist som jag genast ska ta tag i.

För övrigt bet jag så hårt i gaffeln igår kväll när jag åt... Så en bit av min undre framtand gick av.
Inte det roligaste. Och folktandvården har bytt till ett nytt nummer som inte är igång än?
Vad äre med livet?!  (:


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 21
Gå till livsmedelsaffären med ett tomt bananskal.
Säg att du vill byta.

x0x0 Jilly-Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback