Kingdom Hearts <3

TV Spel...
Det är en värld för sig.
Första dagen på EB Games avklarad och det var faktist skitkul! (:

Men jag måste ju säga att det är mycket jag inte hajar. Det finns ju hur många consoler som helst!
Hah, jag stavade säkert fel på ordet consoler för den delen!
... Det finns många. Och förjäkla massa spel till dem med... Och tillbehör... Och fakta om varje grej...
Men jag kommer ifatt... Jag kommer ifatt!

Hela dagen så har jag, naturligtvis, försökt undvika kunderna. Jag önskade nästan att jag hade en NY PÅ JOBBET skylt eller ... Till och med en PRAO skylt i vissa stunder.
Folk frågar, jag vet inte... Mumlar något och pekar på chefen.
Efter ett tag, när jag insåg att det inte höll och att kunderna inte heller blev speciellt glada började jag... Ljuga!

- Vad är skillnaden på det här headsettet och det här?
- Ja... Det ena kom från lagret och är en officiell TV-spels pryl. Det andra fick vi från ett Ufo här om dagen. Tyvärr vet jag inte vilket som är vilket så det är bara att chansa. 499 kostar dem!

Jag hade kul iallafall. (;
Chefen suckade och skrattade.

Mot slutet av dagen så kom en mamma med 2 ungar fram till mig.  Hon pekade på två Play Station 2 lådor, en var silver - en var orange och frågade vad skillnaden mellan dem var och varför den ena var dyrare.

Jag svarade "Ptschhaaa... Olika färger!" och skrattade ganska fult och tittade på chefen.
Han kollade på mig och sa "Aldeles riktigt!"
HA! Jag vann! Börjar bli varm i kläderna. (;




Iallafall så hämtade Sofia mig sen och vi skulle hem till henne och trycka T-shirts.
Efter många om och men (och då menar jag MÅNGA), kom vi äntligen fram och hade en riktigt mysig kväll. (:
Lagade mat och myste.  Jätte kul!
Jag har för övrigt lagt upp smyckena på Tradera nu. Ska bli kul o se vad som händer :D
Användarnamn: Jillizz

Nu ska jag sätta mig och spela lite Kingom Hearts.
Tänkte att jag skulle ta mig genom ettan och tvåan tills på tisdag... Wish me luck!
Och jag wishar Patrick luck @ gaming also!

Och Cathrine... Välkommen hem. (:







Morgondagens uppdrag.
Uppdrag #11:
Drick ett glas vatten samtidigt som du sitter ned och kissar.

Kommentarer
Postat av: Spittie

Good Game @ all


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback