SÄLJADE BUD !!! :D

Vet ni vad? Vet ni vad? Vet ni vad? 

Det är någon som har lagt bud på halsbandet jag gjorde!
Fan vad kul och jäkla pepp! I samband med detta har jag även gjort ett armband som jag precis lagt upp!
Ni kan väl kika och sedan lämna en kommentar! Vore kul att höra vad ni tyckte (:


(Uppdatering: En tjej visare direkt intresse för armbandet och örhängena och har bett mig paxa dessa för henne för en hundring! Därför är dom nere från tradera. HÄR GÅR DET UNDAN! :)

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=344260&filtertype=0&sortby=6


Men här är en bild på armbandet iallafall. (:
Armbandet (: a la Jilly!

Angående Tisdagar för min del så är dom inte lika framgångsrika som Patricks.
Men eftersom att jag är ledig idag så är det en mycket fin tisdag. (:

Hur det har gått med tv-spelandet?
Well jag kan ju klart konstatera att jag KNAPPAST är i närheten av att varva Kingdom Hearts.
Jag har inte ens tagit mig ut första världen ännu...

Men lika glad för det är jag, för någon har lagt bud på mitt halsband!
Sha-la-la-lalalala (:



Grattis Karin till jobbet!
Och Patrick too. Det är ju givet (;


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 18
Ta kontakt med någon från din lågstadieklass och föreslå att ni skall träffas.
Säg att du såg det i en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback