Shake it up .



Jag tänker mycket. Väldigt mycket.
Jag är nog en sån där tänkare.
Men inte många ser eller märker det.
Och jag föredrar nog att ha det så.
Det gör att jag känner trygghet i många situationer.

Som kulturnatten och hur det nog snart löser sig som jag vill att det ska.
Jag har lärt mig att välja lägen. Pejla lägen mellan olika människor och tillfällen.

Men tänket har även gynnat mig i kniviga och jobbiga situationer...
Väldigt ofta och mycket.
Dock kan det ibland förvärra saker.



"I can't stand to fight the feeling, cuz the thought alone is killing me right now."
När man hör regnet slå mot fönstret.
Och han sjunger Hey ya jätte fint i mina högtalare...
Jag myser. Bara jag och musiken... Och nuet.
Det är faktist riktigt mysigt.

Tankarna, dom vill jag gömma under en stubbe som någon kan få hitta när dom plockar svamp i skogen.
Två kilo amfetamin.
Jag orkar inte med tänket just nu.

"Hey ya, why o why are we so in denial when we know we're not happy here?"


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 39
Idag får du bara äta saker som börjar på P, S och T.

...hey ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback