So go on and rock my world!

- It's up for grabs!



Sofia ringde mig igår och efter ett långt samtal om ingenting frågade hon mig tillslut;
Men Jill, vad menar du med ditt msn namn? Vadå för grabsen? Jag förstår inte riktigt...
Ja, ni kan ju gissa om jag skrattade. Min lilla princess Sofia. Min lärka! (;

Så vad menar jag med det då?
Jag är ganska petig i maten.
Petig i musiken.
Petig i valet av vänner.
Och naturligt därav petig i valet av någon som jag håller kär.
Väldigt petig.


Ensamheten är väl självförvållad... Men någon måste väl kunna sätta gung på min värld?
Därav min efterlysning. Nu får det väl vara nog! Grrr...
Det skulle faktist vara ganska mysigt att ha någon som, inte nödvändigtvis delar min stora passion för lavalampor, men som iallafall inte har något emot dem!
Så ni ser, mina vänner, bekanta och främlingar. Kraven är skyhöga! (;




Idag har jag iallafall varit på studiebesök på Lava i stockholm med jobbet.
Det var riktigt kul!
Träffade lite schysst nytt folk som man absolut kommer hålla kontakten med för framtida projekt!

Untill next time!
Jilly-Billy. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback