Stop! Turn! Take a look around!

[Yellowcard - Lights and sounds]
Helt klockren låt.
Bryggan...  Och direkt följt av den sköna refrängen!
Klockrent.
När jag vill rymma... Slår jag på den finaste presenten jag någonsin fått, min iPod nano.
Slow, burn, let it all fade out...







Idag har jag mycket att skriva om. Så spring iväg och koka lite té eller O'boya lite varmchoklad.
Get comfortable. I have. (:

Hade möte med Spider idag. Igen.
Han verkar så fuktansvärt ball. Jag förstår inte hur en människa kan vara så upptagen jämtjämtjämt men ändå vara så sjukt trevlig och ha sådan viljekraft som han har. Det är jävligt respektabelt.
Jag ser upp till honom så fruktansvärt mycket.
Vi pratade ganska mycket om allt och ingenting innan vi got down to allvar.
Emil har fullt upp med kulturnatten.
Och eftersom jag inte har en till scen att ta hand om numera så har jag inte alls lika mycket ansvar länge.
Vi kom iallafall fram till att... Håll i er nu...
Jag ska planera en hel invigning.
Jag ska alltså planera en ny invigning av södertälje centrums kärna, till vintern 2007.
Det finns inga ramar. Inga tankar. Visserligen en ekonomisk gräns, men utöver det...
Fria händer.
Fan vad coolt!

När mötet var slut träffade jag Sofia av en slump på stan.
Hon hängde med till Nova och tog en fika innan vi öppnade.
Snackade lite skit. Det var ganska länge sen faktist.
När hon hade gått insåg jag, Emil och Jossan att det bara var vi där.
Dom "ordinarie anställda" var på IKEA. Vi var inte medbjudna.
Så jääävlar (;
Vi höjde musiken och spelade TP mest hela morgonen.
Dax för öppning. Hopp. Fun's over.
Emil och jag hade dock ett rullande schackspel igång över dagen.
När man gjorde sitt drag la man tuggummit på sin sida så den andra visste att det var dens tur.
Ingen vann dock. Men jag tippar på Emil. Sist vi spelade hade jag bara kungen kvar och försökte gömma mig på spelplanen bäst jag kunde. Naturligtvis schackmattade han mig tillslut.
Men det tog tid! Ha!

Bajsdag sen iallafall.
Jättestressigt och ingenting klaffade. Naturligtvis.
Min vanliga tur på tisdagar...
Det fanns dock en lycklig stund på dagen!
I fredags var det internationella nalle dagen och bibilioteket har tagit in några swarowski designade nallebjörnar som man kan köpa.
Jag fick en sån idag! ^^
Sean-Paul (en pojke som ofta hänger på caféet) köpte en till mig!
Fan vad glad jag blev! Lyste upp hela tillvaron. Tacktacktack igen (:


[Yellowcard - Two weeks from twenty]
<3

När jag kommit hem får jag höra att mammas kompis som skulle med på båten inte längre heller kunde.
Måste varit ödet. Bara att acceptera och avboka kryssningen.
Så.
Så var det med det.
Nästa rond tar vi Kim. (: Absolut.

Jag vill bara åka iväg nu.
Det ska bli så jävla skönt.
Nackdelen är att tungpiercingen ryker snart...
Jag vet att jag sa att jag skulle göra det innan oktober är slut. Men nu är oktober slut om en kvart...
Visar sig. Kanske tar ut den efter det här inlägget, kanske om en månad.
>.<


Lucia Rocken @ Cafe Nova & Hörsalen December 13th.
Be there or be square!



Sista raderna innan Uppdraget här i min blugg skulle jag vilja tillägna åt en viss datornördsflicka som faktist hotar en av mina närmaste vänner.
I don't even know you, but here's a speciel one.
Fuck you!


Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 68
Låtsas att du tappat rösten. Säg inte ord på hela dagen, använd block och penna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback