Style doesn't matter when you're on your back.

Just remember that fact, just remember that.



Mygosh så skönt det är att få sluta jobbet när det fortfarande är något ljust ute!
Jag älskar mitt jobb varannan vecka (:

Imorron ska vi till BRIO och handla massa pärlor, hängen och lås och grejer...
Därefter till IKEA och köpa den där soffan vi så länge har kollat på. Toksnygg. Ännu en soffgrupp till cafét! Även lite kuddar och filtar ska inhandlas.
Så jag kommer sitta och pillra med smyckestillverkning i en mysmysig soffa på jobbet framöver.
Äsch. Jag älskar nog mitt jobb varje vecka!

Igår var det mysigt. (:
Kim m.fl. plockade upp mig och vi kollade på Freddy Got Fingered.
Helt sinnes film!
I'm the backwardsman, the backwardsman. I can walk backwards as fast as you can!


Oh! Fick ett trevligt telefonsamtal från Tommy! En gammal jobbarkompis från Build A Bear W.
Skitkul att höra av honom, verkligen! Ska hitta på något på söndag och det ska bli riktigt kul. (:

Build A Bear :D
Så såg jag ut när jag jobbade och slet i nalle verkstan.






Lider ditt hem (ditt kök) av på tok för många blomflugor som för varje morgon verkar ha förökat sig till det dubbla antalet? Då får du här ett recept:

2 dl vatten i en skål.
1 msk honung.
2 msk vinäger
Några droppar diskmedel.

Let me know how that works out for you.
Jag ska testa med en gång!
Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback