Un com for table . . .



Först vill jag bara påminna alla om att jag har en iPod nano! ^^;



Sen undrar jag mest om man kan be om ursäkt för något man inte förstår?
För hade man förstått så hade man redan bett om ursäkt?


Och tillsist vill jag mest bara säga att jag är så jävla PÅ!
Så jävla på!
Undrar vad det blir...
Bil-mösh, klassfest-mösh, debaser-mösh, cp-mösh, mösh-mösh...? (;
Men MÖSH blire!
Och nästa vecka är det fan KRYSSNING!
Då jäävlar blir det HÄRKE!


Fick jävligt obekväma sms igår kväll... Vet inte riktigt... ersh...
Haha Spiderman @ 6 ikväll? Hahahaha Leviss... :D

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 57
Köp något som kostar minst 100 kr.
Betala med enkronor.


BillyJilly
Sååå cool är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback