UPPDRAGET BÖRJAR!

WHAAAAAH! (:

Så vi var på Brio idag med jobbet! Galetgaletgalet vad tokkär jag blev i alla fina pärlor och ståltråd...
Såg till att vi köpte hem riktigt mycket av det som jag tyckte var aldeles speciellt fint.
När vi sedan hade kommit tillbaka till jobbet, jobbade jag nästan ingenting.
Jag pysslade.
Jag rådiggar det här med smyckestillverkning! Jag kunde inte slita mig!

Nu får ni se och tala om för mig och jag slösar min tid eller inte. (;



Made By Me
Made by JillyBilly


.Made By Me
JillyBilly! :D

Så nu måste ni posta en kommentar om vad ni tycker! Ni måstemåstemåste!
Och imorron jobbar jag första dagen på EB Games... Är lite nervös men det ska nog gå bra. (:



UPPDRAGET - Boken som förändrar ditt liv.
Förord
--
Att vardagen flyter ihop och varje dag börjar kännas som den förra, upplever vi alla då och då.
UPPDRAGET erbjuder en väg ut ur denna livets tristess. Genomför de till synes små och obetydliga uppdragen och ditt liv kommer garanterat att ta en ny riktning.
--
Livet är fullt av överraskningar, det gäller bara att locka fram dem.
--
Försök göra ett uppdrag om dagen, välj dem i vilken ordning du vill.

Så då gör vi det!
Vare dag kommer härmed ett uppdrag för dagen efter. Gör dom om ni vill. (:

Morgondagens uppdrag är;
Uppdrag # 6
Klappa en främling på baken.



Kommentarer
Postat av: Emanuel

Vilka fina smycken för att vara gjorda av enklare pärlor och ståltråd om jag fattat det rätt? Kan jag beställa ett par till kommande dejter? ;)
Seriöst du verkar ha hittat din nisch! Bli smyckesdesigner :D
Love love love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback